حضور هیاتی از كمیسیون امنیت ملی در مناطق مرزی اردبیل

حضور هیاتی از كمیسیون امنیت ملی در مناطق مرزی اردبیل

لینك وبسایت: سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر هیاتی از این كمیسیون به استان اردبیل و بازدید از گذرگاه مرزی بیله سوار و دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان آگاهی داد.


ابوالفضل عمویی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: روز گذشته هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به منطقه مرزی ایران و آذربایجان جهت بررسی تحولات اخیر در منطقه قره باغ رفتند، این سفر به دنبال مناقشات اخیر بین آذربایجان و ارمنستان و تحولات رخ داده در این منطقه رخ داد. طبق بازدید به عمل آمده متاسفانه طی این چند روز چند خمپاره و راکت به مناطق داخل خاک ایران به هدف خوردن کرد و ما از منزل لطمه دیده و همین طور زمین کشاورزی مورد هدف در شهرستان خداآفرین بازدید کردیم.
وی افزود: در ادامه این بازدید هیات سه نفره کمیسیون امنیت ملی به ریاست شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون و بنده بعنوان سخنگو و آقای آقازاده رئیس کمیته دفاعی کمیسیون وارد استان اردبیل شدیم و از گذرگاه مرزی بیله سوار بازدید کرده و دیداری با آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در این استان داشتیم.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیات خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری این که حضور هیات کمیسیون امنیت ملی در استان اردبیل در ادامه بازدید از مناطق مرزی صورت گرفت، اظهار نمود: ما از پایانه بیله سوار بازدید کردیم که آقای جهانگیرزاده نماینده پارس آباد هم حضور داشت، شرایط بیله سوار عادی است و ترددها همچون چند ماه گذشته در جریان است.
عمویی اضافه کرد: در دیدار با آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از وضعیت منطقه باخبر شدیم ایشان از شخصیت های باارزش استان هستند و نسبت به مسائل منطقه اشراف خوبی دارند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به حضور هیاتی از این کمیسیون در جلسه شورای تامین استان اردبیل اظهار نمود: در این نشست نمایندگان دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی و سیاسی استان به ارائه اطلاعات و نظرات خود درباره تحولات در رابطه با درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان پرداختند جلسه ای که در آن آقای نیک زاد نایب رئیس مجلس، عباس زاده مشکینی نماینده مشکین شهر و حاتمی نماینده کلیبر و خداآفرین نیز حضور داشتند.






منبع:

1399/07/14
13:26:39
5.0 / 5
857
تگهای خبر: وب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
Link website