شاكری :

طرح نحوه عرضه گزارش وزرا به مجلس تدوین شود

طرح نحوه عرضه گزارش وزرا به مجلس تدوین شود

نماینده مردم تهران اظهار داشت: معمولاً وزرا در عرضه گزارش به نمایندگان كلی گویی می كنند و لازم است در چارچوب طرحی نحوه عرضه گزارش آنان به مجلس تدوین شود.



اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از نحوه عرضه گزارش وزرا به نمایندگان در صحن علنی مجلس، تصریح کرد: معمولا نحوه گزارش وزرای دولت به نمایندگان مطلوب نمی باشد و آنان در وهله اول باید وضع موجود در حوزه خویش را به نمایندگان توضیح دهند و بگویند که ما در چه شرایطی هستیم و سپس به صورت دقیق برنامه های خود در آینده را تبیین کنند.
وی تصریح کرد: وزرا در عرضه گزارش به نمایندگان کلی گویی می کنند و باید به صورت دقیق و با عرضه شاخص هایی بگویند که در چه وضعیتی قرار داریم و چه برنامه هایی برای آینده در حیطه وظایف خود دارند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر وزرا برنامه های خویش را به صورت دقیق به نمایندگان مجلس عرضه کنند، نمایندگان می توانند آن وعده ها را پیگیری کنند.
شاکری تاکید کرد: لازم است هیئت رئیسه و کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی طرحی درباره نحوه عرضه گزارش وزرا به نمایندگان مجلس تدوین کنند تا وزرا برپایه شاخصهای مندرج در این طرح به نمایندگان گزارش دهند.

1399/04/12
13:51:19
5.0 / 5
1590
تگهای خبر: وب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
Link website