جوكار :

دولت اراده ای برای ایجاد تحول اقتصادی ندارد

دولت اراده ای برای ایجاد تحول اقتصادی ندارد

رئیس كمیسیون امور داخلی كشور و شوراهای مجلس اظهار داشت: نامه روسای كمیسیون های تخصصی به رئیس جمهور، تذكر مجلس به او درباره حل مشكلات اقتصادی و معیشتی مردم است.



محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نامه روسای کمیسیون های تخصصی مجلس به رئیس جمهور، اظهار داشت: با عنایت به نقش نظارتی که مجلس شورای اسلامی دارد، این نامه یک تذکر به آقای رئیس جمهور در مورد مسائل و مشکلاتی است که امروز در مسائل داخلی بخصوص معیشت مردم، موضوعات اقتصادی و عدم ثبات قیمت ها و نبود نظارت جدی بر قیمت ها با آن مواجه هستیم.
وی اضافه کرد: این نامه تنظیم شده تا دولت فکر جدی برای حل مشکلات مردم داشته باشد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه این نامه اخیرا به رئیس جمهور داده شده و هنوز واکنشی به آن نداشته اند، اضافه کرد: واقعیت این است که با این روند تصمیم گیری و تصمیم سازی در حوزه اقتصاد، ما اراده جدی برای ایجاد تحول اقتصادی بر اساس اقتصاد مقاومتی از جانب دولت نمی بینیم.
جوکار اظهار داشت: ادامه روند گذشته از جانب دولت سبب شده که ما تحول اقتصادی را شاهد نباشیم، از طرفی به توانمندی ها و منابع گسترده ای که داریم توجه ای نشده است و این رویه سبب شده مردم در رنج و زحمت قرار گیرند.
به گزارش لینک وبسایت به نقل از مهر، روسای کمیسیون های تخصصی مجلس در نامه ای به رئیس جمهور در مورد مشکلات اقتصادی و معیشتی و گرانی های اخیر، آورده بودند: اینکه رئیس دولت بعد از وقوع حوادث و فجایع از آنها با خبر شود و به آنها لبخند بزند در کدامین منطق پذیرفته است؟ از شما تقاضامندیم نصیحت این برادران ایمانی خویش را بپذیرید و روند هفت ساله مدیریت خویش را تغییر دهید چون که مجلس یازدهم با هدف احیای انقلابی گری پا به میدان گذاشته و بر سر آرمان های خود خواهد ایستاد پس بنای آنچه سابقا با مجلس داشته اید را کنار بگذارید و بدانید نمایندگان مردم در مجلس یازدهم در مقابل حقوق مردمی که در طول تاریخ بی نظیرند، سکوت نخواهند کرد.

1399/04/07
14:15:05
5.0 / 5
1702
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Link website