فرهنگی اعلام كرد؛

جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس

جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس

به گزارش لینك وبسایت سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: وضعیت تولید و صادرات نفت خام و تهدیدهای خارجی و داخلی در جلسه غیر علنی مجلس بررسی گردید.



به گزارش لینک وبسایت به نقل از مهر، محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس امروز بعد از اختتام جلسه غیر علنی به جزئیات این جلسه پرداخت و اظهار داشت: جلسه امروز با حضور وزرای نفت، اطلاعات و معاونان او برگزار و اطلاعات مفید در آن عنوان شد.
وی با اعلان اینکه وزیر نفت گزارشی درباب حوزه انرژی، نفت و گاز، فرصت ها و تهدیدهای موجود ارائه داد، گفت: در این گزارش به آخرین وضعیت تولید داخل، صادرات نفت خام، فرآورده های نفتی و محصولات پتروشیمی و همین طور ذخایر داخل کشور اشاره شد که وضعیت مطلوبی حاکم است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اشاره کرد: نمایندگان هم دیدگاه های خودرا بیان و انتقادهایی پیرامون عملکرد وزارت نفت در ارتباط با صادرات و تولید داخل، بعضی از هزینه های این وزارت خانه و ساخت و سازهای آن در شهر تهران مطرح نمودند.
فرهنگی با اعلان اینکه مسائل امنیتی بیشتر از حوزه نفت زمان جلسه را به خود اختصاص داد، اضافه کرد: موضوعات متنوعی در این خصوص توسط وزیر اطلاعات عنوان شد، شرایط امنیت داخلی و تهدیدهای خارجی و نفوذهای داخلی تا جایی که فرصت اجازه داد مورد بحث قرار گرفت. همین طور چند نفر از معاونان وزیر اطلاعات نیز موضوعاتی همچون مسائل ضدجاسوسی و تهدیدات دیگر را توضیح دادند.
وی پاسخ به این پرسش که گزارش وزرای دولت به مجلس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گفت: برای جلسه علنی فردا وزرای نیرو و راه و شهرسازی دعوت شدند و این وضعیت روند معمولی است که در ابتدای هر دوره اجرا می شود تا نمایندگان در جریان مسائل کشور قرار بگیرند و مسئولان اجرایی دیدگاه ها، مشکلات و مسائل را مطرح کنند و این روند تا زمانی که کمیسیون ها تشکیل گردد و دستور جلسه مجلس طبق گزارش های کمیسیون ها شکل بگیرد ادامه دارد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس همچنین، امروز را آخرین فرصت تعیین کمیسیون نمایندگان مجلس یازدهم دانست و اظهار داشت: ۴۸ ساعت آینده فرصتی است که در قانون برای اعتراض پیش بینی شده و پس از آن هم در ابتدای هفته آینده انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون ها و سایر روندها شروع می شود.



منبع:

1399/03/20
14:37:12
5.0 / 5
1865
تگهای خبر: محصولات , وب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
Link website