بازار و فروش محصولات فناورانه ارتقاء می یابد
لینك وبسایت: مركز توسعه تجارت پارك فناوری پردیس در نظر دارد تا همزمان در هر دو بازار ملی و بین المللی، توسعه بازار و فروش محصولات فناورانه را ارتقاء بخشد.
به گزارش لینک وبسایت به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میلاد صدر خانلو رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی این مرکز این است که ویترینی به گستره تمام کشور ایجاد کند تا به دیده شدن محصولات فناورانه شرکت ها و توسعه بازار و افزایش فروش آنها کمک نماید. صدرخانلو در توضیح برنامه های این مرکز اضافه کرد: مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس معاونت علمی در ماه های پایانی سال ۹۸ فعالیت خودرا آغاز و با هدف توسعه بازار داخلی و بین المللی شرکت های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی برنامه ریزی خودرا ارائه کرده است. وی بر همکاری فشرده این دو نهاد اصرار کرد و اظهار داشت: تلاش داریم تا تجارب و ظرفیت های مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس بوسیله شبکه گسترده و کشوری فن بازار ملی به تمام کشور و کلیت گستره زیست بوم تسری یابد. رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری علمی، بازار مورد نظر این مرکز را به دو دسته ملی و بین المللی تقسیم کرد و اظهار داشت: صادرات فناوری همچون اهداف با اولویت بالا در این مرکز شمرده می شود. در توسعه بازار ملی فناوری، نظام مند کردن، ارتقای برند تجاری محصولات شرکت های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی و عرضه گسترده تر این محصولات در داخل کشور را نیز مد نظر داریم. وی ادامه داد: همین طور در صورت تامین الزامات مربوطه، از سامانه ای با موضوع «احصای نیاز برای تقویت ارتباط میان شرکت های پارک فناوری پردیس و صنایع» رونمایی خواهد شد که این سامانه به شرکت ها امکان پاسخ دهی بیشتری به نیازهای اعلام شده از جانب صنایع می بخشد.
منبع: لینك وبسایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب