رشد ۱۷۰ درصدی فروش هوآوی در بازار تجهیزات الكترونیكی پوشیدنی

رشد ۱۷۰ درصدی فروش هوآوی در بازار تجهیزات الكترونیكی پوشیدنی

به گزارش لینك وبسایت هوآوی رشد قابل توجهی را پارسال میلادی در بازار فروش دستگاه های الكترونیكی پوشیدنی نظیر ساعتهای هوشمند و هدست های بلوتوثی تجربه كرده است.


هوآوی بعنوان بزرگ ترین تولیدكننده تجهیزات مخابراتی، در بازار گوشیهای هوشمند و دستگاه های الكترونیكی پوشیدنی هم جایگاه خاصی پیدا كرده است. این شركت در بازار گوشیهای هوشمند كشور چین، جایگاه نخست را در اختیار دارد و در ابعاد جهانی هم دومین تولیدكننده بزرگ گوشیهای هوشمند بشمار می رود. ریچارد یو مدیرعامل هوآوی اخیرا اعلام نمود این شركت در بازار دستگاه های الكترونیكی، برای دومین سال متوالی رشد ۱۰۰ درصدی میزان فروش را ثبت كرده، به قول این مقام ارشد هوآوی رشد این شركت در بازار فروش ابزار پوشیدنی در سال ۲۰۱۹ میلادی، بیشتر از ۱۷۰ درصد بوده است.

نكته قابل توجه اینكه دستگاه های پوشیدنی این شركت، به ساعتهای هوشمند و دست بندهای سلامتی محدود نشده و محصولاتی نظیر هندزفری های بی سیم را هم شامل می شوند. از محصولات محبوب در این دسته می توان به Huawei FreeBuds 3 اشاره نمود كه اخیرا عرضه شده است.
هوآوی توسعه چیپ ست HiSilicon Kirin A1 را هم جهت استفاده در تجهیزات پوشیدنی در دستوركار قرار داده است. تراشه ای كه تابحال در چند محصول این شركت استفاده شده و هماهنگی بیشتر سخت افزاری را جهت بهره وری حداكثری از محصول به دنبال داشته است. FreeBuds 3 و Huawei Watch GT2 از این تراشه استفاده می نمایند.
هوآوی سرمایه گذاری هرچه بیشتر روی محصولات پوشیدنی را بعنوان امری مهم و حیاتی در سیاست جامع هوشمندسازی مدنظر قرار داده است. به همین خاطر برنامه هایی به منظور استفاده از چیپ ست Kirin A1 در طیف قابل توجهی از محصولات نظیر عینك های هوشمند، هدفون ها و ساعتهای هوشمند در نظر گرفته می شود.
Kirin A1 نخستین تراشه سازگار با بلوتوث ۵.۱ با پشتیبانی از حالت مصرف پایین انرژی است. این تراشه با پشتیبانی از فناوری انتقال دو كاناله، این امكان را به هدفون ها خواهد داد تا سیگنال ها را به صورت مستقیم از كانال های چپ و راست، با كم ترین تاخیر از گوشیهای همراه دریافت كند. هوآوی وعده داده این تراشه تا ۳۰ درصد مصرف كم تر انرژی را در مقایسه با رقبا به همراه داشته باشد.
بخش قابل توجهی از رشد هوآوی در بازار دستگاه های الكترونیكی پوشیدنی، ناشی از آمار خوب فروش گجت های پوشیدنی است كه روی سر كاربر قرار می گیرد. این تجهیزات كه از آنها با عنوان Hearable یاد می شود بیشتر از ۵۵ درصد از كل بازار دستگاه های الكترونیكی پوشیدنی (Wearable) را تشكیل می دهد.

هوآوی توجه ویژه ای هم به توسعه اكوسیستم نرم افزاری دستگاه های پوشیدنی بخصوص برای مشتاقان سلامتی داشته، بعنوان نمونه، اپلیكیشن Huawei Health آمار بیشتر از ۱۰۰ میلیون كاربر ثبت نام شده را تجربه كرده است.
بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی IDC بازار تجهیزات پوشیدنی رشد ۸۹ درصدی را در سال ۲۰۱۹ میلادی در مقایسه با سال قبل از آن تجربه كرده است. بر این اساس میزان فروش دستگاه های الكترونیكی پوشیدنی در سال ۲۰۱۹ میلادی به ۳۳۶.۵ میلیون دستگاه رسیده است كه در مقایسه با فروش ۱۷۸ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۸ میلادی، رشد قابل ملاحظه ای را نشان داده است. پیش از این IDC تخمین زده بود میزان فروش هوآوی در بازار دستگاه های الكترونیكی پوشیدنی در سال ۲۰۱۹ میلادی، چیزی حدود ۱۴۹ درصد افزوده می شود.
2121

1399/01/15
13:04:50
5.0 / 5
2244
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
Link website