تولید افزودنی هایی برای شامپوهای ضد شوره با فناوری نانو

تولید افزودنی هایی برای شامپوهای ضد شوره با فناوری نانو

به گزارش لینك وبسایت محققان طیفی از نانومواد را جهت استفاده صنایع مختلف بعنوان افزودنی های ضد شوره شامپو و ایجاد قابلیت خودتمیزشوندگی تولید و به بازار عرضه می كنند.



به گزارش لینك وبسایت به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، یك شركت دانش بنیان با هدف تامین نیاز صنایع به نانومواد مبادرت به تولید نانومواد مختلفی نظیر نانوذرات سلنیم، اكسیدروی و كلوئید نقره كرده است. این محصولات بسته به نیاز بازار و متناسب با تقاضای صنایع تولید و عرضه می شوند.
محبوبه دولتیاری اسلامی، مدیرفنی این شركت اظهار داشت: نانوذرات پودری اكسیدروی كه ما تولید می نماییم به تازگی مورد توجه یك شركت در تركیه قرار گرفته است. از آنجایی كه این شركت به دنبال نانوذرات اكسیدروی تقویت شده با سلنیم است، ما این محصول را برای آنها تولید كرده و نمونه اولیه ای برای تست به این شركت تركیه ای داده ایم كه نتایج تست ها موفقیت آمیز بوده است و مقرر است بزودی نشستی برای انعقاد قرارداد فروش به این شركت برگزار گردد.
دولتیاری ظرفیت تولید اكسیدروی را ۲ تن در ماه و كلوئید نقره را ۱۰۰ تن در ماه اعلام نمود و اظهار داشت: به تازگی گواهی نانومقیاس برای نانوذرات سلنیم دریافت كرده ایم كه این تاییدیه برای توسعه تجاری این محصول بسیار ضروری می باشد.
وی افزود: این شركت نانوذرات سلنیم دی سولفات جهت استفاده در صنعت شامپو تولید كرده است كه به صورت كلوئید بوده در حالیكه سلنیم دی سولفاتی كه در كارخانه های شامپوسازی استفاده می شود معمولا به صورت پودر است.
به گفته وی، كلوئیدی بودن و داشتن ابعاد نانومتری سبب شده تا اثربخشی محلول سلنیم دی سولفات این شركت افزایش بیشتری نسبت به پودرهای موجود در بازار داشته به صورتی كه میزان مصرف آن در خط تولید به یك پنجم كاهش پیدا كند. این نانوذرات باعث بروز خاصیت ضدشوره و ضد خارش می شود.
وی اضافه كرد: البته ما شركتی در تركیه ثبت كرده ایم كه مقرر است فناوری تولید این نانوذرات اكسیدروی به این شركت جدید ما در تركیه منتقل شود و تولید در آنجا انجام شده و در نهایت محصول آن به این شركت تركیه ای فروخته شود. این نانوذرات دارای خواص اپتیكی ویژه ای هستند كه مقرر است این خاصیت نانوذرات توسط شركت تركیه ای مورد استفاده قرار گیرد.

1398/06/26
14:55:07
5.0 / 5
3704
تگهای خبر: فناوری , محصولات , وب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
Link website