دعوت از نخبگان و دانش بنیان ها برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

دعوت از نخبگان و دانش بنیان ها برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

به گزارش لینك وبسایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان از نخبگان، شركت های دانش بنیان، فناوران و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22بهمن، دعوت كرد.



به گزارش لینك وبسایت به نقل از مهر، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان از شركت های دانش بنیان، فناوران، دانشگاهیان، نخبگان و... دعوت كرد تا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شركت نمایند.
متن این دعوت نامه به شرح زیر است:
«برای حضور در جشن ملیِ ملتی سروقامت و آزاده، دعوتنامه نیازی نیست؛ اما داشتن سهمی در فراخوانیِ حضور در این جشن، سرور و افتخاری است كه به راحتی نمی‎شود از آن گذشت...
چهل و یكمین سال انقلاب‎مان فرا رسید؛ سالهای پختگی، آغازین گام‎های «گام دوم» انقلاب اسلامی، سالهای اقدام جدی برای جدایی از وابستگی. داستان این جشن ملی، ماجرای اشك‎ها و لبخندهای یك ملت است... اشك‎هایی برای از دست دادنِ عزیزان و جگرگوشه‎های مامِ میهن، و شادی روزهای عزت و افتخار؛ افتخاراتی كه در میدان نبرد و مقاومت آفریدیم.
اكنون، آوردگاه بیداری است؛ چشم های شسته می‎بینند كه هنگامه‎ غیرت و خودكفایی است... روایتِ فتوحات جهاد علم و فناوری است. روزهایی كه سالهاست انتظارش را می كشیم. روزهای استقلال و رهایی از اعتیادِ خام فروشی.
گرچه دشمن، ظنّ بد برده كه فزونی فشار بر این مردمان، كارساز بوده... غافل از اینكه شیشه‎ی عمر خودش تَرَك برداشته، وقتِ شكستن گوی پلیدش قریب است. دیو قرن بیست و یكم، هماورد خودش را هنوز نشناخته... به‎خطا پنداشته؛ درباره‎ی مردمانی كه عزیزترین‎هایشان را فدای سربلندی و عزت‎شان می‎كنند. شجره‎ای كه حضرت امام خمینی(ره) كاشت، حالا، میوه‎های باغش را رهبرِ فرزانه‎اش داشت می‎كند.
تا زمان برداشت، دیگر چند گامی بیش نمانده... «گام دوم» شروع شده... فصل برداشت نزدیك است. نسل تازه نفسی در راهند كه توشه‎ تجربه پدرانشان، غیرت و آرمان شهیدانشان، بینش و شناخت سرآمدانشان، آمادگی و آزادگی مردِ میدان، و شور وكمال‎خواهی جوانی را باهم اندوخته دارند... دورانِ «ایران ساخت» فرا رسیده است...
در طلیعه چهل و یكمین فجر انقلاب اسلامی، فناوران، سرآمدان، جامعه علمی و نخبگانی كشور، جوانان و نوجوانان و تمامی هموطنان آگاه و بیدار مامِ میهن، امسال همچون سالهای گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یاد و خاطره مبارزان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، و سردار سپهبد قاسم سلیمانی را گرامی خواهند داشت.
باز هم تداوم خواست و آرمان‎های شهدا و معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحت رهبری رهبر فرزانه انقلاب‎مان را فریاد خواهیم زد. روزهای سرد تحریم، گرمایِ روزهای استقلال و رهایی از وابستگی را نوید می‎دهد. وعده دیدارمان؛ راهپیمایی بیست و دوم بهمن یكهزار و سیصد و نود و هشت شمسی، ایران زمین...»

1398/11/21
15:39:49
5.0 / 5
3726
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
Link website