پربازدیدترین ویدئو در دوران جنگ ۱۲ روزه
لینک وبسایت: در جریان جنگ 12 روزه رژیم صهیونیستی مقابل ایران، جست وجوی واژه «ایران» با رشد چشم گیر 360 درصدی رو به رو شد و پلت فرم های ویدیویی مانند آپارات شاهد افزایش قابل توجهی در بازدید کاربران بودند.
به گزارش لینک وبسایت به نقل از خبر آنلاین و بر طبق گزارش زومیت، طبق آمارهای پخش شده، هم زمان با جنگ ۱۲ روزه، استقبال کاربران از ویدئو های خبری و تحلیلی در پلت فرم های داخلی همچون آپارات افزایش شایان توجهی داشت. بازدید آپارات در روز شروع جنگ ۲۸ درصد رشد کرد و ویدئو های دسته سیاسی، خبری و حوادث تا ۵۲ درصد بیش از زمان مشابه سال قبل دیده شدند.
ویدیوی انهدام جنگنده F-35 که از شبکه خبر پخش شده بود، بالاتر از ۱.۵ میلیون بار در آپارات بازدید شد. تماشای زنده آپارات در این بازه زمانی با افزایش ۱۷۵ درصدی روبه رو شد.
همین طور در صورتیکه رسانه های تلویزیونی بر اخبار جنگ متمرکز بودند، محتوای کودک در آپارات رشد ۴۰ درصدی را تجربه نمود.
منبع: linkwebsite.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب