تجهیزات دریایی و شناورهای سبك ایران ساخت شد

تجهیزات دریایی و شناورهای سبك ایران ساخت شد

لینك وبسایت: یكی از شركت های دانش بنیان فعال در عرصه تولید تجهیزات دریایی و شناورهای سبك فعالیت می كند. فعالان فناور این شركت دانش بنیان توانستند برخی نیازهای داخلی این حوزه را بومی سازی كنند.



به گزارش لینك وبسایت به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شركت دانش بنیان داخلی، طراح و تولیدكننده شناورهای سبك از جنس آلومینیوم و فولاد و تجهیزات مربوط به آنها است. این مجموعه دارای یارد مجهز ساخت شناور و كارگاه های ساخت تجهیزات دریایی و همین طور نخستین برند تولیدكننده تجهیزات دریایی در ایران است. كلیه محصولات و خدمات این مجموعه با استانداردها و تأییدیه های بین المللی ارائه می شوند.
محصولات تولیدی این شركت شامل تجهیزات دریایی و شناورهای سبك است. همین طور تولید تجهیزات مختلفی مانند انواع باطری شارژرهای صنعتی، شارژر كنترلر دریایی، انواع سامانه چراغ راهنمایی دریایی با انرژی خورشیدی، لنترن، انواع پنل كنترل برق تجهیزات دریایی، تابلو برق و چراغ های ناوبری كنترل دریایی هم از دیگر محصولات این شركت شمرده می شود.
بنا بگفته حسن ابراهیم پورضیایی مدیر عامل این شركت، شناورهای تولید شده این مجموعه شامل بارج غذادهی اتوماتیك مزارع پرورش ماهی در قفس، شناور تفریحی خورشیدی، كافی شاپ، شناور خدماتی ماهیگیری پیشرفته آلومینیومی و شناور زباله جمع كن می شود.
وی افزود: این شركت با اتكا به توانایی بالای تحقیق و توسعه، فراتر از نیازهای شناسایی و ابراز شده از جانب مشتریان، با رویكرد بهبود كیفیت، سرعت بالای تولید و همین طور ارائه قیمت های رقابتی، بهترین چاره ها را در چارچوب محصولات به مشتریان خود عرضه می كند. در همین راستا و برای تضمین هرچه بیشتر كیفیت محصولات، دستیابی به TQM جزء اصلی ترین اهداف ما است. مجموعه این عوامل سبب شده این برند همواره جایگاهی قابل اطمینان نزد مشتریان داشته باشد.
میدان فعالیت این شركت شامل ارائه كنندگان خدمات مختلف بندری، ماهیگیری، حفاظت ساحلی، مسافربری، كشتی سازی های داخلی و خارجی، مالكان شناورها، صاحبان حوضچه ها و بنادر در بخش چراغ های ترافیك دریایی و همین طور صنایع فراساحل از قبیل سكوهای نفتی است. مهم ترین توان نرم افزاری این مجموعه، دانش و تجربه فراگیر است. این شركت در زمینه سخت افزاری، قطعات و مواد اولیه خودرا از بهترین و معتبرترین تأمین كننده ها فراهم می آورد. این شركت توانسته در هر شرایطی پرچم دار صنایع دریایی در داخل كشور باشد و در عین حال حضور بین المللی موفقی در میان برندهای جهانی داشته باشد.
پورضیایی درباره لزوم بومی سازی این تجهیزات در داخل كشور، اظهار داشت: با عنایت به شرایط اقتصادی و سیاسی كشور تولید تجهیزات دریایی داخلی تا میزان زیادی از نگرانی مالكان شناور و سازمان هایی همچون سازمان بنادر را كاسته و با توسعه بیش از پیش این تجهیزات نیاز به تجهیزات خارجی بسیار كاهش یافته است.
به گفته وی، این شركت در زمینه تجهیزات دریایی جزء شناخته شده ترین برندها در این صنعت است. خدمات بعد از فروش این شركت در زمینه تجهیزات دریایی كه امروزه یكی از دغدغه های استفاده از تجهیزات خارجی است با توجه به این شركت در كشور مرتفع شده است. این شركت با كمك توان تخصصی خود و به همت نیروهای متخصصش موفق به صادرات یك فروند شناور ماهیگیری به كشور قطر شده است و با عنایت به اوضاع فعلی منطقه، امكان صادرات شناور و تجهیزات دریایی به كشورهای حوزه خزر و خلیج فارس هم وجود دارد.
این فعال دانش‎بنیانی معتقد می باشد كه در داخل كشور به سبب رشد بیش از پیش صنعت آبزی پروری، شناورهای غذادهی به قفس های دریایی و شناورهای خدمات رسان به آنها یكی از نیازهای اصلی این صنعت است كه شركت ما توانایی ساخت آنها را دارد.
این شركت دانش بنیان در دوران فعالیت خود از حمایت های صندوق نوآوری و شكوفایی برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی بهره برده است و توانسته مبلغی در حدود ۱ تا ۵ میلیون دلار ارز آوری صادرات شناور برای كشور به ارمغان بیاورد.


منبع:

1398/10/10
12:43:24
5.0 / 5
3584
تگهای خبر: اقتصاد , بین المللی , خدمات , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
Link website