مشكلات پیش روی دانش بنیان ها در تعاملات بین المللی بررسی می شود

مشكلات پیش روی دانش بنیان ها در تعاملات بین المللی بررسی می شود

به گزارش لینك وبسایت رئیس مركز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی گفت:  در صدد هستیم ضمن معرفی حمایت های صادراتی، مشكلات و موانع پیش روی تعاملات بین المللی آنها را بررسی نماییم.



به گزارش لینك وبسایت به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی قلعه نوی با بیان این كه مجموعه نشست های تخصصی ترویج صادرات در مراكز استانها برگزار می شود، بیان كرد: این رویداد با حضور مركز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف بررسی مشكلات پیش روی دانش بنیان ها در تعاملات بین المللی انجام می شود.
وی افزود: اولین دوره این جلسه ها در استان اصفهان با حضور بیشتر از ۱۲۵ نفر از مدیران و نمایندگان شركت های دانش بنیان و فناور و نمایندگانی از اتاق بازرگانی اصفهان و شهركرد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و وزارت امور خارجه اجرا شد.
به گفته قلعه نوی در این جلسه خدمات و حمایت های صادراتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان توسعه تجارت و بانك توسعه صادرات هم به شركت ها معرفی می شود.
رئیس مركز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه اشاره كرد: پارك های علم و فناوری چهار استان آذربایجان شرقی، فارس، خراسان رضوی و تهران هم طی ماه های دی، بهمن و اسفند سال جاری میزبان نشست ترویجی صادرات خواهند بود.
قلعه نوی اضافه كرد: برگزاری این جلسه ها ضمن بررسی مشكلات صادراتی شركت های دانش بنیان، آنها را به تولید محصولات با كیفیت بالا و رقابتی برای عرضه در بازارهای بین المللی هم ترغیب می كند.


منبع:

1398/10/01
11:54:12
5.0 / 5
3735
تگهای خبر: بین المللی , خدمات , فناوری , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
Link website