تحویل دارو در بیمارستان ها با ربات های خودکار

تحویل دارو در بیمارستان ها با ربات های خودکار

لینک وبسایت: شرکت رباتیک ریچ تک(Richtech) یک ربات خدماتی توسعه داده است که خدمات تحویل دارو را بصورت شبانه روزی برای داروخانه ها تسهیل می کند.


به گزارش لینک وبسایت به نقل از ایسنا، این ربات که مدبات(Medbot) نامیده می شود مراقبت های بهداشتی کارآمدتر با تحویل ایمن، کاهش هزینه های عملیاتی و تجربه بهبود یافته برای بیماران را ممکن می کند.
به نقل از آی ای، مدبات به لیست ربات های متحرک خودمختار این شرکت اضافه شده است که در کارهایی از تمیز کردن خودکار کف تا هتل داری و خدمات میهمان نوازی تخصص دارند.
این شرکت می گوید که فناوری قابل اعتماد در مدبات تضمین می نماید که با سهولت و کارآمدی در یک مرکز بهداشتی حرکت می کند و در نتیجه داروها را با اختلال صفر تحویل می دهد.

اتوماسیون پیشرفته مدبات
مدبات چندین خاصیت را ارائه می دهد که توانایی آنرا برای تبدیل شدن به رباتی بسیار کارآمد و قابل اعتماد در یک مرکز مراقبت های بهداشتی بالا می برد.
این ربات دارای چهار محفظه ذخیره سازی است که هر کدام تا ۳.۱۷ گالن(۱۲ لیتر) را در خود جای می دهند و هر یک می تواند به صورت مجزا باز شود تا دارو را ایمن و سازمان یافته عرضه نماید. توانایی این ربات برای تحویل در یک طبقه صاف به این مفهوم است که می تواند در بین جمعیت متراکم و مناطق به هم ریخته برای تحویل بموقع و دقیق حرکت نماید.
صفحه نمایش لمسی بزرگ آن ربات را کاربر پسند می کند. تحویل را میتوان به سادگی برنامه ریزی کرد و عملیات مدبات را در لحظه مشاهده کرد.
محققان تاکید می کنند که هشت سنسور فراصوت و دو دوربین به مدبات امکان تشخیص و اجتناب از موانع را می دهند و ناوبری ایمن و کارآمد را در سرتاسر محیط ممکن می کنند.
مدبات می تواند داده ها را با دستگاه ها و سیستم های دیگر، مانند درب های هوشمند، مبادله کند.
به قول ریچ تک، این توانایی ها تضمین می کنند که مدبات نه تنها فرایند تحویل دارو را خودکار می کند، بلکه در بیمارستان ها و کلینیک ها کارکنان را برای کارهای مهم تر آزاد می کند.
ریچ تک تاکید می کند که معرفی مدبات بسیار بموقع است برای اینکه کمبود زیادی در قسمت داروخانه ها در قسمت مراقبت های بهداشتی وجود دارد. با معرفی مدبات، بیمارستان ها و کلینیک ها حالا می توانند تحویل دارو را به صورت خودکار انجام دهند و خدمات قابل اعتماد، ایمن و مستمر را عرضه کنند.
طبق گفته این شرکت، مدبات می تواند تا ۲۴ ساعت کار کند و به مدت ۱۰ ساعت به صورت مداوم دارو تحویل دهد. این ربات داروها را به روشی بسیار دقیق و بدون مزاحمت به بیماران تحویل می دهد.
ریچ تک ادعا می کند که مدبات تا به امروز نرخ موفقیت تحویل ۱۰۰ درصدی را در برنامه های خود داشته است.



1403/03/16
13:25:16
5.0 / 5
223
تگهای خبر: خدمات , دوربین , سیستم , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Link website