تعطیلی موزه ملی علوم و فناوری و انتقال به عباس آباد

تعطیلی موزه ملی علوم و فناوری و انتقال به عباس آباد

به گزارش لینک وبسایت، رئیس موزه ملی علوم و فناوری ایران با اشاره به اختلاف این موزه با کتابخانه ملی، اظهار داشت: ساختمان این موزه به جنب کتابخانه ملی منتقل شده است.


به گزارش لینک وبسایت به نقل از ایسنا دکتر سیف الله جلیلی در مراسم امضای تفاهم نامه سه جانبه معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و موزه ملی علوم و فناوری، اظهار داشت: موزه های علم و فناوری مراکزی برای تعامل مردم با علم هستند.
وی افزود: با اختلافی که با کتابخانه ملی داشتیم، بخش نمایشگاهی این موزه در خیابان سی تیر تعطیل شده و موزه به منطقه عباس آباد جنب کتابخانه ملی منتقل شده است.
جلیلی با اعلان اینکه ساختمان جدید موزه درحال آماده شدن است اظهار داشت: بهره برداری از موزه مرحله بندی شده و طی مرحله اول آن که تا آخر سال به بهره برداری می رسد، اقدام به ایجاد نمایشگاه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه فضای این موزه در خیابان سی تیر ۳ هزار و ۷۰۰ متر بوده است، اظهار داشت: فضای جدید در عباس آباد ۳۷ هزار متر مربع مساحت دارد و بخش غربی ساختمان که مساحتی بیش از ۵۰۰۰ متر مربع دارد، برای فاز اول درنظر گرفته شده است.
رئیس موزه ملی علوم و فناوری ایران اظهار داشت: این موزه به خیابان عباس آباد منتقل شده است، نمایشگاه این موزه نیز به عباس آباد منتقل خواهد شد.
وی در مورد همکاری موزه در قالب تفاهم نامه سه جانبه، توضیح داد: در این همکاری مقرر است نمایشگاه دستاوردهای فناورانه بمنظور ترویج فرهنگ نوآوری در کشور راه اندازی شود.



1402/02/18
14:58:24
5.0 / 5
297
تگهای خبر: دستاورد , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Link website