معاون توسعه صندوق نوآوری :

تلاش می نماییم استارت آپ ها با مشكل مالی مواجه نشوند

تلاش می نماییم استارت آپ ها با مشكل مالی مواجه نشوند

به گزارش لینك وبسایت معاون توسعه صندوق نوآوری و شكوفایی اظهار داشت: تلاش ما این است كه استارت آپ ها همانند شركت های دانش بنیان با موانع مالی مواجه نشوند.



به گزارش لینك وبسایت به نقل از مهر، دكتر سیاوش ملكی فر امروز در گردهمایی فناورانه سازمان ها، صنایع، شركت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه آب، خشكسالی، فرسایش و محیط زیست كه در محل صندوق نوآوری و شكوفایی برگزار شد، اظهار داشت: صندوق نوآوری و شكوفایی در جهت پشتیبانی از شركت ها به راه افتاده است.
وی با اشاره به اینكه ازاین رو ابزارهای مشخصی برای پشتیبانی از شركت ها تعیین شده است، اظهار داشت: همینطور ما در این صندوق درصدد برآمدیم كه به صورت غیرمستقیم ابزارهایی را برای پشتیبانی از استارت آپ ها در نظر بگیریم.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شكوفایی با اشاره به یكی از طرح های صندوق نوآوری و شكوفایی برای خریداران محصولات شركت های دانش بنیان اظهار داشت: ما یك طرحی برای لیزینگ محصولات دانش بنیان در نظر گرفته ایم و آن هم این است كه خریدار می تواند تنها ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد خود با شركت دانش بنیان را پرداخت و مابقی را صندوق پرداخت كند تا به این واسطه محصولات شركت های دانش بنیان وارد بازار شوند.
وی افزود: این طرح عرضه شده از جانب صندوق به خریداران، سه ساله با نرخ ۹ درصد و بازپردخت ۳۶ ماهه است.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شكوفایی با اشاره به اینكه صندوق نوآوری و شكوفایی موظف است تنها به شركت های دانش بنیان خدمات عرضه كند، اظهار داشت: اما طبق برنامه ریزی های صندوق، به صورت غیرمستقیم می توانیم استارت آپ ها را حمایت كرده و برنامه هایی در طول چرخه عمر استارت آپ ها در نظر گرفته ایم.
ملكی فر اضافه كرد: استارت آپ ها می توانند تسهیلات كم بهره را از راه صندوق های پژوهش و فناوری كه این صندوق ها مورد حمایت صندوق نوآوری و شكوفایی هستند، دریافت نمایند.
وی بیان كرد: هم اكنون ۲۰ شتاب دهنده دانش بنیان در جهت شتاب دهی استارت آپ ها فعالیت می نمایند كه ما در صندوق نوآوری و شكوفایی از این شتاب دهنده ها حمایت می نماییم تا بدین واسطه به صورت غیرمستقیم استارت آپ ها بتوانند ایده های خویش را به مرحله اجرایی برسانند.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شكوفایی اضافه كرد: تلاش ما این است كه استارت آپ ها هم همانند شركت های دانش بنیان با موانع مالی مواجه نشوند.

1398/09/09
23:11:00
5.0 / 5
3690
تگهای خبر: ابزار , استارت آپ , خدمات , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Link website