فلاحی:

شكست مفتضحانه آمریكا در شورای امنیت پیروزی بزرگی برای ایران بود

شكست مفتضحانه آمریكا در شورای امنیت پیروزی بزرگی برای ایران بود

لینك وبسایت: رئیس كمیته هسته ای كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اصرار كرد كه مخالفت با پیشنهاد آمریكا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی مقابل كشورمان در شورای امنیت شكستی مفتضحانه برای آمریكا و پیروزی بزرگی برای ایران شمرده می شود.


سارا فلاحی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به رای نیاوردن قطعنامه پیشنهادی آمریکا در شورای امنیت برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران اظهار داشت: این اتفاق قابل پیش بینی بود چون آمریکا از مقررات بین المللی عبور کرده و برخلاف عرف بین الملل به دنبال ایجاد شرایطی برای انزوای ایران بود. آمریکا می خواست تحریم های تسلیحاتی ایران را تمدید کنند اما برعکس شکست مفتضحانه ای خورد که این ممکنست به انزوای آمریکا منجر شود.
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اصرار کرد که آمریکا با شکست در شورای امنیت منزوی شده و در مقابل این مساله پیروزی بزرگی برای جمهوری اسلامی بوده که بار دیگر حقانیتش به اثبات رسید.
وی درباره اقدامات پیشروی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی باید همچنان مبتنی به عرف و مقررات بین المللی حرکت کرده و با تاکید بر دو بال دیپلماسی و مقاومت فعال مسیرش را به پیش ببرد؛ همین طور در امتداد ائتلاف سازی جدید و دیپلماسی همسایگی اقدامات را انجام دهد.
فلاحی در آخر اظهار داشت: باید از قدرت رسانه ای برای انعکاس رفتارهای غیر عاقلانه و ضد قانونی و ضد عرف بین الملل آمریکا بهره برد و به گوش جهانیان رساند.




منبع:

1399/05/25
13:46:05
5.0 / 5
1166
تگهای خبر: بین المللی , وب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
Link website