نماینده آستارا در مجلس:

بخش صنعت در كشور وضعیت چندان مناسبی ندارد

بخش صنعت در كشور وضعیت چندان مناسبی ندارد

نماینده آستارا در مجلس با اشاره اینكه وضعیت صنعت كشور چندان خوش نیست، اظهار داشت: مسؤلان دستگاه های متولی از تولیدكنندگان و صنعتگران در حوزه های مختلف ویژه حمایت كنند.



به گزارش لینک وبسایت به نقل از مهر، غلامرضا مرحبا پس از ظهر پنج شنبه در جریان بازدید از شهرک صنعتی آستارا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه احیای واحدهای راکد در شهرک صنعتی آستارا با قوت پیگیری می شود، اظهار نمود: ۵۰۰ میلیارد ریال برای احیای هفت واحد راکد در شهرک صنعتی شهرستان مرزی بندر آستارا نیاز است و این امر به صورت کاملاً جدی پیگیری می شود.
وی با اشاره به اینکه وضعیت صنعت چندان خوش نیست و باید مسؤلان امر در دستگاه های متولی از تولیدکنندگان و صنعتگران در حوزه های مختلف ویژه حمایت کنند، اضافه کرد: شهرک صنعتی شهرستان مرزی بندر آستارا هم اکنون دارای ۲۱ واحد فعال و نیمه فعال است و هشت واحد هم در این مجموعه فعال در حال ساخت است و نامناسب بودن راه دسترسی و کمبود زمین برای ساخت واحدهای جدید همچون مشکلات موجود و مهم در شهرک صنعتی آستارا است.
مرحبا، افزود: راه اندازی فیدر برق برای شهرک صنعتی آستارا به منظور پیشگیری از وارد شدن خسارت به واحدهای تولیدی هم باید به صورت جدی پیگیری شود.
وی، اظهار داشت: متأسفانه شهرک صنعتی آستارا فاقد تصفیه خانه فاضلاب و تلفن ثابت است.
نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: تسهیلات بانک ها به واحدهای تولیدی با نرخ سود بالا اعطا می شود و این امر مشکلاتی را در بازپرداخت تسهیلات برای تولیدکنندگان بوجود آورده است.
مرحبا، خاطرنشان کرد: رونق اقتصادی شهرستان مرزی بندر آستارا بعنوان دروازه اقتصادی استان گیلان به نفع کل استان است و انتظار می رود سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با همکاری دستگاه های متولی برای رفع مشکلات موجود در شهرک صنعتی آستارا همت کنند.

1399/05/10
22:50:10
5.0 / 5
1356
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Link website