نماینده ساوه و زرندیه در مجلس:

رئیس جمهور گزینه پیشنهادی وزارت صمت را به مجلس معرفی نماید

رئیس جمهور گزینه پیشنهادی وزارت صمت را به مجلس معرفی نماید

به گزارش لینك وبسایت مركزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور در سریعترین زمان ممكن، گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت را به مجلس معرفی نماید.



حجت الاسلام محمد سبزی امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه در جریان افتتاح یک واحد تولیدی و بازدید از دو واحد تولیدی دیگر در شهرک صنعتی مامونیه مرکز شهرستان زرندیه که با حضور معاون وزیر صنایع و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) انجام شد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار نمود: شهرستان های ساوه و زرندیه قطب صنعت و تولید کشور محسوب می شوند و انتظار می رود باتوجه به ظرفیت های بالای صنعتی و تولیدی در این دو شهرستان و قرابت هایی که با پایتخت دارند مشکلات صنعت و تولید از طرف وزارت صنعت به صورت ویژه برطرف شود.

وی اشاره کرد: باتوجه به سال جهش تولید و مشکلات اقتصادی مردم، از دولت انتظار می رود هرچه زودتر نسبت به معرفی وزیر صنعت معدن و تجارت به مجلس اقدام نماید چونکه این وزارتخانه نقشی کلیدی و مهم در توسعه تولید و حل مشکلات اقتصادی در حوزه صنعت و تولید دارد.

وی اضافه کرد: صنعت و اقتصاد کشور دارای بنیه قوی است و اگر گرفتار بیماری شده است می توان این بیماری را باتوجه به بنیه قوی که وجود دارد در سایه همدلی و هم افزایی رفع کرد.

حجت الاسلام سبزی همین طور از صنعتگران خواست تا استخدام نیروهای بومی ساوه و زرندیه را در اولویت خود قرار دهند.

وی بیان کرد: جهش واقعی تولید زمانی اتفاق خواهد افتاد که دولت در امتداد احیای صنایع راکد و نیمه راکد با اعمال سیاست های راهبردی اقتصادی گام های جدی بردارد.





منبع:

1399/04/26
12:55:47
5.0 / 5
1551
تگهای خبر: اقتصاد , وب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
Link website