نماینده مردم بندرعباس در مجلس:

غیبت اعضای شورای شهر بندرعباس در جلسات دهن كجی به مردم است

غیبت اعضای شورای شهر بندرعباس در جلسات دهن كجی به مردم است

به گزارش لینك وبسایت هرمزگان نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از غیبت برخی اعضای شورای شهر بندرعباس در جلسات رسمی، اظهار داشت: باندبازی، رانت و منافع شخصی نباید در تصمیم گیری و پیگیری هیچ مسئول یا نماینده یا عضو شورایی دخیل باشد و با قاطعیت می گویم كه یك لحظه هم از منافع مردم كوتاه نمی آیم.



احمد مرادی در گفتگو با ایسنا، در مورد عدم به حدنصاب رسیدن دو جلسه متوالی اخیر شورای اسلامی شهر بندرعباس، اضافه کرد: ابتدا باید از حضور شهردار بندرعباس در جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس جهت پاسخگویی به سؤالات دو تن از اعضای شورا تقدیر کنم که نشان دهنده تلاش مسؤلان برای شفاف سازی است.

وی با اشاره به اینکه کمترین انتظار مردم از اعضای شورای شهر که با رأی آنها وارد این کارزار شده اند حضور منظم در جلسات و پیگیری دغدغه های آنان است، خاطرنشان کرد: طرح سؤال از شهردار با هر انگیزه ای که باشد حق قانونی اعضای شورا بوده و هست و شهردار در قالب قانون هم به سؤالات پاسخ می دهد و در این وسط نباید هیچ واهمه ای باشد.

مرادی با اشاره به اینکه مردم بندرعباس به شورایی نیاز دارند با انگیزه، مطالبه گر و پیگیر دغدغه ها که مشکلات را کاهش دهند، افزود: تمامی عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس زیر ذره بین مردم قرار دارد و باید پاسخگوی مسئولیتی باشند که مردم بر دوش آنها قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس بعنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها هم این عملکردها را ثبت و ضبط می کنند و بطور حتم اینگونه رفتارها مدنظر قرار می گیرد، تصریح کرد: باندبازی، رانت و منافع شخصی نباید در تصمیم گیری و پیگیری هیچ مسئول یا نماینده یا عضو شورایی دخیل باشد و با قاطعیت می گویم که یک لحظه هم از منافع مردم کوتاه نمی آیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه همه باید حواسمان جمع باشد و از چارچوب قانونی تخطی نکنیم، عنوان کرد: ۱۱ عضو شورا باید بر شهر بندرعباس نگاه نظارتی داشته باشند و در مقابل حق وحقوق مردم پاسخگو باشند؛ زمان جلسه شورای شهر بندرعباس حق قانونی شهروندان است و تحت هر شرایطی اعضا باید از حضور در آن تمکین کنند.

مرادی افزود: شهر بندرعباس متعلق به شهردار و اعضای شورا و هیچ مسئولی نیست بلکه متعلق به مردم است پس باید خدمت و حضورمان را پررنگ تر نماییم.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورا سؤالی از شهردار مطرح کرده و وی پاسخ می دهد و در همین سؤال و جواب ها مشکلات برطرف می شود، اظهار نمود: حال که خود شهردار حاضر و می خواهد پاسخ بدهد، عده ای از اعضای شورای شهر غیبت در جلسات را بر حضور ارجحیت می دهند و این جای سؤال دارد و به شکلی دهن کجی به مردم است.

مرادی در انتها اظهار داشت: اگر بار دیگر شاهد این چنین رفتارهایی در به رسمیت انداختن جلسات شورا باهدف خاصی از جانب اعضا باشم، بطور حتم با ذکر دلیل ناچار به معرفی این افراد برای روشن شدن اذهان عمومی هستم.




1399/03/12
22:06:05
5.0 / 5
1691
تگهای خبر: وب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
Link website