برای انجام ۲۴۰۰تست در روز؛

كانتینر باری به آزمایشگاه قابل حمل كرونا تبدیل شد

كانتینر باری به آزمایشگاه قابل حمل كرونا تبدیل شد

لینك وبسایت: پژوهشگران آزمایشگاهی قابل حمل ساخته اند كه در حقیقت یك كانتینر باری است و می تواند روزانه 2400 تست را پردازش كند.


به گزارش لینک وبسایت به نقل از مهر به نقل دیلی میل، تعدادی از محققان ادعا می کنند می توان با کمک کانتینرهای باری آزمایشگاه های قابل حمل برای تست ویروس کرونا ساخت. این روشی ارزان جهت بررسی ابتلای افراد به کووید۱۹ است. در همین راستا پژوهشگران کالج کینگ لندن و موسسه OpenCell.bio با شرکتی به نام OpenTrons Labworks همکاری می کنند تا واحدهایی رباتیک برای تست سریع ویروس کرونا بسازند. آنها ادعا می کنند این اولین آزمایشگاه کاملی است که می توان آنرا به سرعت در هر نقطه ای راه اندازی نمود و قابلیت تست و پردازش روزانه ۲۴۰۰ تست را دارد.
این سیستم از ربات هایی ارزان قیمت برای کنترل مایعات استفاده می نماید تا وجود ویروس کووید۱۹ را در نمونه های آزمایشگاهی افراد بررسی کند.آزمایشگاه قابل حمل مذکورCONTAIN نام دارد. برای این پروژه یک کانتینر باری با ارتفاع ۴۰ فوت به یک آزمایشگاه با دقت بالا تبدیل شد که قابل حمل و نقل و جابجایی باشد. طراحی این آزمایشگاه به شکلی است که می توان آنرا به سرعت به هر نقطه ای انتقال دارد. البته این کانتینر باید روی زمین مسطح قرار گیرد و دسترسی به آب و برق نیز داشته باشد.


منبع:

1399/03/06
14:34:09
5.0 / 5
1967
تگهای خبر: سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
Link website