با انعقاد تفاهم نامه ای؛

پژوهش های مشترك ایران و برزیل حمایت می شوند

پژوهش های مشترك ایران و برزیل حمایت می شوند

به گزارش لینك وبسایت ایران و برزیل در جهت انعقاد تفاهم نامه ای در زمینه پژوهش های علمی و فناوری با یكدیگر همكاری می كنند.



به گزارش لینك وبسایت به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری و بنیاد تحقیقاتی سائوپائولوی برزیل (FAPESP)تفاهم نامه همكاری امضاء كردند تا همكاریهای علمی میان دو كشور در حوزه های گوناگون شتاب گیرد.
بر اساس این تفاهم نامه از پژوهش های مشترك پژوهشگران ایران و برزیل حمایت می شود. همین طور پشتیبانی از برگزاری كارگاه های آموزشی و سمینارها نیز از دیگر برنامه های آن است. امضای این تفاهم نامه توسعه تبادلات علمی پژوهشگران دو كشور را به همراه دارد و فرصتی جهت استفاده از ظرفیت های علمی فراهم می آورد.
برنامه های تبادل محقق از دیگر اقداماتی است كه با امضای این تفاهم نامه از آن حمایت می شود تا زمینه برای افزایش همكاریهای علمی میان دو كشور برقرار شود.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی نیز با بنیاد تحقیقاتی سائوپائولوی برزیل برای توسعه و گسترش همكاریهای علمی در حوزه علوم شناختی، میز همكاری مشترك ایجاد كردند تا دامنه كارهای متقابل آنها تقویت شود.

1399/01/22
13:22:53
5.0 / 5
2442
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
Link website