برای دانش آموزان؛

جشنواره استعدادیابی حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی

جشنواره استعدادیابی حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی

لینك وبسایت: جشنواره استعدادیابی دانش آموزی در حوزه گیاهان دارویی و طب ایرانی انجام می شود.



به گزارش لینك وبسایت به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، قسمتی از كارهای ترویجی ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی بر روی نسل آینده كه می توانند مصرف كنندگان و كار آفرینان حوزه گیاهان دارویی باشند متمركز شده است.
در این راستا با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی و همكاری جامعه گیاه درمانی ایران «باشگاه دانش آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی»، در نظر دارد تا اولین جشنواره «خلاقیت و استعداد یابی دانش آموزی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی» را برگزار كند.
شناسایی نگرش های خلاقانه، استعدادها و توانمندی های گروه سنی دانش آموزی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی همچون اهداف عمده این جشنواره عنوان شده است.
چنین رویدادهایی می توانند زمینه ساز احیاء كاربرد گیاهان دارویی، ترویج زندگی سالم در جامعه، گسترش تحقیق و پژوهش در حوزه گیاهان دارویی و طب ایرانی و شناسایی و پرورش ایده های نوآورانه در این عرصه باشند. این جشنواره در اردیبهشت ۱۳۹۹ در تهران انجام خواهد شد.
دانش آموزان كلیه مقاطع تحصیلی می توانند به صورت انفرادی یا گروهی و بعد از مطالعه شیوه نامه جشنواره در یكی از محورهای «ماكت یا كارسازه»، «روزنامه دیواری»، «انشاء نویسی»، «مقاله علمی» و «بخش خلاقیت یا آزاد» شركت نمایند و آثار خودرا به صورت فایل pdf یا تصویر به آدرس رایانامه باشگاه دانش آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی (s_clubherb@ihms.ir) ارسال نمایند.


منبع:

1398/10/05
15:29:24
5.0 / 5
3675
تگهای خبر: فناوری , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
Link website