راه اندازی سامانه پیگیری فعالسازی سیمكارت های سرپرست خانوار

راه اندازی سامانه پیگیری فعالسازی سیمكارت های سرپرست خانوار

به گزارش لینك وبسایت به منظور تسهیل فعالسازی سیمكارت های ارسالی به سرپرستان خانوار، همراه اول سامانه پیگیری راه اندازی نمود.



به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به دنبال ارسال سیمکارت های مجانی سرپرست خانوار توسط شرکت پست و با عنایت به این که به لحاظ قانونی و برای پیشگیری از تخلفات و سو استفاده های احتمالی، اپراتور می بایست منتظر دریافت تاییدیه احراز هویت و وصول سیمکارت به دست شخص ثبت نام کننده از جانب شرکت پست باشد و سپس مبادرت به فعالسازی سیمکارت کند، اپراتور اول سامانه ای جهت تسهیل این فرآیند راه اندازی نمود.
سرپرستان خانوار که سیمکارت مجانی خویش را دریافت کرده ولی هنوز سیمکارت شان فعال نشده است، می توانند جهت اعلام این مورد به پرتال همراه اول بخش «پیگیری سیمکارت رایگان»، رجوع و عدم فعال بودن سیمکارت خویش را اعلام کنند.
اپراتور موارد دریافتی را به شرکت پست جهت تسریع در اعلام وضعیت ارسال و بعد از دریافت تاییدیه نسبت به فعالسازی آنها اقدام خواهد نمود.
فرآیند تحویل و فعالسازی سیمکارت سرپرستان خانوار، بدین صورت است که بعد از دریافت سیمکارت و احراز هویت مشترک توسط مامور پست، این شرکت تحویل سیمکارت را به اپراتور اعلام نموده و بعد از آن اپراتور نسبت به فعالسازی آن اقدام می کند و برای فعالسازی سیمکارت نیازی به رجوع حضوری به دفاتر خدماتی نیست.

۲۱۲۱

1399/02/21
23:23:04
5.0 / 5
2219
تگهای خبر: اپراتور , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
Link website